duminică, 27 octombrie 2013

INGINERUL SI MANAGERUL

Cred ca, din pacate, nu doar un mega banc, ci e si o parte din realitatea ultimilor 23 de ani !!!! 
Un tip zboara cu balonul admirand peisajul rural pe care-l survoleaza. La un moment dat isi da seama ca s-a ratacit si, observand un om dedesubt, coboara balonul sa-l intrebe unde se afla. - Nu te supara, am nevoie de ajutorul tau. Trebuie sa ma intalnesc cu un prieten intr-o jumatate de ora si nu stiu unde sunt. - Cu placere: te afli la bordul unui balon, la 10m deasupra solului, coordonatele fiind 41 de grade latitudine nordica si 63 de grade longitudine estica. 
La care tipul din balon, nervos, zice: - Cu siguranta, esti inginer! 
- Ai dreptate, cum ti-ai dat seama? - Pai foarte simplu: toate datele pe care mi le-ai dat sunt corecte din punct de vedere tehnic, dar nu-mi rezolva problema, n-am nici cea mai mica idee ce sa fac cu informatiile primite, si sunt in continuare la fel de ratacit ca si inainte. Si inginerul: - Tu cu siguranta esti manager! 
- Ai dreptate, de unde stii? 
- Pai e si mai simplu : 1. habar n-ai unde esti si nici incotro te indrepti ; 
2. ai facut o promisiune pe care habar n-ai cum s-o tii, si mai mult, te bazezi pe mine sa-ti rezolv problema. 
3. Rezultatul e ca esti tot in rahatul in care erai si inainte de a te intalni cu mine, numai ca acum ai impresia ca e vina mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu